Translate

fredag 10 oktober 2014

once again!

Sorry guys jag har ju lovat att jag ska bli bättre men det verkar tyvärr inte som om att det kommer att hända... 😟
I fredags hade jag en helt grymt bra kväll med mina kära kompisar. Vi gjorde paneng curry och drack chang. Satt och tjötade en bra bit in på kvällen och jag riktigt när av att veta att jag inte skulle jobba på lördagen.
Hade taco kväll med Alex på lördagen och städade och rensade under stora delar av söndagen innan vi skulle på teater.
Varit på galet dåligt humör denna veckan och tyvärr har jag inte orkat dölja det så mycket. Visar självklart inte det för kunderna men kollegorna har nog inte alltid tyckt att jag varit så rolig denna veckan. Nu är det iaf bättre och imorgon är det ju redan fredag igen.
Nu blev det ett ganska långt inlägg om i stort sett ingenting men ja ....så blir det ibland.
Puss och kram på er 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar