Translate

torsdag 28 augusti 2014

hata Göteborg

Alltså ibland....varför ska det vara så j*vla krångligt att köra bil inne i gbg??
Skulle idag hitta till Ikea bäckebol efter jobbet...OMG hur kan det vara så svårt att komma rätt bara för att jag kört lite fel? Missade en avfart och tog nästa resulterade i att jag irra runt i en kvart och tre varv i en rondell innan jag kan ens börja komma halvvägs rätt.... Men till slut kom jag fram och fick köpt de lådor som jag skulle ha. Krixet med det hela var ju att de sakerna jag skulle ha håller på att utgå från Ikeas sortiment. MEN nu är de mina!!!! MWOHAHAHA!!!

Och ett stort fett fång ris till de idioter som det finns ute på vägarna. Blev omkörd av en bil idag på motorvägen bilen ifråga ska köra in i min fil igen så kör den över en redan påkörd hare som i sin tur slungas upp i luften och på min bil. Att jag inte hängde mig på tutan vet jag inte varför men jädrar vad förbannad jag blev innan jag kom till jobbet och kunde se att det inte hade blivit några märken på bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar