Translate

måndag 25 augusti 2014

Hello people!
Söndagar mina lediga dagar. Så skön dag jag har haft idag. Åkte in till freeport med mamma och Majsan och köpte mig faktiskt två par Nike Air Max. Så glad över dem, ska ha dem inne på jobbet tänkte jag.

Igår satte jag upp min nya klädställning och mitt rum blev helt plötsligt väldigt mycket större. Ut med fåtöljen och lampan och in med det nya, så är det någon som är i behov av en fåtölj hör av er!
Tänkte att ni skulle få lite fina före och efter bilder för jösses var jag i behov att bli av med den fåtöljen.....


Igår kväll var lugn cyklade med Mapa och Forsbergs till gräppås för ett glas och sedan gick jag och la mig och tittade lite på teve innan jag somnade. Inte så glamoröst men behövde en riktig natts sömn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar