Translate

måndag 16 juni 2014

mysiga kusin

Asså förlåt....jag är verkligen grymt dålig på att uppdatera numera. Jag ber så mycket om ursäkt och ska försöka bättra mig. Jag jobbar ju på dagarna och då är det väl inte så mycket att skriva om men jag ska helt klart bättra mig på denna fronten.

Ja vad har hänt den senaste veckan här nu då?? Jag har jobbat måndag till torsdag och på fredagen tog min fina kusin Gabriella studenten så vi drog till Borås för att fira med henne. I förra inlägget skrev jag ju om överraskningsfesten som jag var på, jag lyckades där dra på mig en skada i sidan så jag har sedan dess gått på panodil och typ voltaren gel. Det är förmodligen bara en muskelbristning så det borde snart bli bättre.
Även en skön kväll nere på bryggan med pizza har hunnits med denna vecka. En coolare hund än min får man faktiskt leta efter ;)

På vägen hem från studentfirandet i Borås stannade vi till vid Åhaga Centrum och jag köpte en ascool klänning och ett par helfräcka ballerina med spikes. Så nu får ni passa er för att mucka med mig och mina nya skor ;) kan tänka att en spark i röven med dem kan göra riktigt ont.

Inatt sov min söta lilla kusin över här och hon och jag passade på att sova i pappas säng för han har varit nere i Båstad över helgen. Så vi var typ fyra pers i mammas och pappas säng inatt, Mamma, Mimmi, Tilda och Jag.
Idag cyklade vi ner till Gräppås för att käka lite lunch och det var riktigt mysigt. Åt en riktigt god lunch med kyckling och ärtkräm. Låter kanske inte så värst aptitligt men det var verkligen riktigt gott.

Nu sitter jag nedbäddad i soffan under en filt och kollar på Spårlöst. Har skickat min lilla bil hem med morfar för att han ska få pilla lite med den och vaxa upp den och byta en lampa och lite så. Hehe har man flyt så har man ;)

1 kommentar:

  1. Gott ser det ut!!
    Mimmi är ju hur cool som helst...
    Morfar e bäst!!

    SvaraRadera