Translate

lördag 7 juni 2014

Överraskning

Igår var det överraskningsfest för Malin! Så roligt att se hennes min när hon kom i trappan och såg oss allihopa. Efter det blev det en liten kort utgång med grabbarna, ska till jobbet nu snart så det blev inte så vilt. 

Nu har brorsan tagit studenten och är då alltså utbildad kock. Grattis älskade bror nu är det bara att jobba på ;) jag skulle köra honom in till sin studentfest så kvällen gick i läskens tecken och elva kommer han hem och går och lägger sig, det är inte så lätt att hålla igång en hel dag med fest. Pappa fyllde år dagen efter så det var till att äta rester ;) kommer nog få ha med mig samma till lunch idag. Men så länge maten är god så ska man inte klaga. 

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet. Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar