Translate

onsdag 4 juni 2014

Mycket runt omkring

Nu har det varit dålig igen...jag vet. Sorry! 
Det har vart lite mycket nu med brorsans bal, och hans student. 
Förra veckan köpte jag en bil, så nu har jag min egen. 
Fredag och lördag spenderades ute på stan på festival, summerburst. En så grymt rolig helg, helt galet bra verkligen! På söndagen var jag hemma vid 04:30 efter skön utgång med min fina granne. 

I måndags började jag jobba igen och oj vad snabbt man kommer tillbaka in i rutinerna på jobbet, det är som om det mesta sitter i muskelminnet. Så roligt att få träffa grabbarna på jobbet igen, har saknat mina fina kollegor. 

Nu imorgon är jag ledig och vi ska då göra klart inför studenten, ska också få sovmorgon igen. Haha har ju bara jobbar två dagar men det ska bli skönt med sovmorgon ändå ;) 

Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar