Translate

torsdag 19 juni 2014

Nya hyllor!

Börjar finna mig i att vara hemma nu och har snart fått ordning på mina saker. Pappa har hjälpt mig med att sätta upp en krok för mina långklänningar och två hyllor för mina klackade skor så att jag kan få bort lite saker från golvet. 

Måste faktiskt säga att jag tycker att det blev riktigt snyggt! Tack pappa för hjälpen ❤️ Ser bättre ut om man får med hela väggen men hann inte städa undan all annan skit så det får ni väl se en annan dag. 

Måste också få visa att jag faktiskt har varit med i toppen på det VM-tips som jg är med och spelar ;) sjukt stolt tjej som i stort sett inte ens bryr sig om fotboll annars.... Nu har jag visserligen åkt ner ett par platser (harkel) men fortfarande...jag låg i toppen en dag ;) och jag leder fortfarande inne på jobbet (så lite prestige ligger det ändå i det) 

Insåg igår att jag hade en vecka kvar om tonåring....känns både sorgligt och kul. Nu fyller jag 20 och det ska firas först med midsommar och sedan med fest såklart! Nu du Lina nu är det sjut go sommar, 20 år och singel som gäller!! Hur mycket bättre kan det bli? :) 

Nu är det läggdags, jobb imorgon sen är det midsommar och helg! 
Puss på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar