Translate

torsdag 18 september 2014

härliga september dagar

Underbart väder, helt otroligt att ha en sån sensommar värme som vi har. Har suttit ute de senaste luncherna och lapat i mig solen.

Annars är det väl inte så mycket som är värt att nämna, dagarna rullar på i rutinerna och snart har ännu en arbetsvecka gått. Snart är det väl dags för mig att ta tag i mitt rum och göra klart garderoben så att jag får undan den skit jag aldrig använder och enkelt kan komma åt sådant som används ofta. Hade man haft lite bättre självdisciplin hade det vart gjort på ett kick men jag antar att jag är en av dem som gärna skjuter på saker därför att det finns roligare saker att göra för stunden

Har alltid tagit tag i skolarbeten i sista sekunden och inte riktigt lagt upp planen, eller ja kanske inte följt den som man tänkt ut. Men nu snart! Kanske man mognat tillräckligt för att orka ta tag i sitt liv ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar