Translate

tisdag 30 september 2014

Sammanfattning

Nu har jag vart sådär dålig på att uppdatera igen och jag ber om ursäkt men det är ju tyvärr så att andra saker ofta hamnar emellan. Jag stör mig fortfarande sjukt mycket på att min Blogger App inte fungerar som den ska, hade den gjort det hade det varit betydligt fler inlägg här på bloggen. 

I alla fall nog med spya om det ;) Har under de senaste veckan shoppat myckte......what a shocker, I know! haha nej men här är några av köpen. Typ allt är från Lager 157 så jackan är densamma som jag har i grått fast ja som ni ser i en grön färg. Sen är det ju det självklara måsten varje höst, en ny halsduk och en ny mössa. Fullkomligt älskar hösten och alla kläder man kan ha lager på lager och utan att dö av värmeslag för vet du vad? det är ju kallt här hemma. Underbart! har saknat hösten mer än vad jag egentligen vågat medge när jag varit iväg. 

Jag har ju i alla fall varit så duktig att jag har tänkt att jag skulle blogga och därför tagit kort som jag skulle lägga upp på bloggen. Ungefär såhär ser mina dagar ut (se bilden) en massa golfbollar som ska ner i rätt rör. Det är detta som min vinter förmodligen till stor del kommer att bestå av då det är en av huvudsysslorna på jobbet under lågsäsong och vinterhalvår. När man väl är inne i sitt flow så är det jädrigt gött att sitta på "bläckfisken" som vi så fint kallar den för.

Helgen bestod av jobb och av brorsans lilla kräftkrök. Mysigt helg helt klart, allt går inte alltid som man tänkt sig men oftast går allting att rätta till och jag måste säga att jag och brorsan lyckades bra. Det ä inte varje bakisdag som man ändå kan känna att man har varit effektiv och produktiv. Så ja kort sammanfattat en riktigt go helg.

Nu är det lite tvätt som väntar på mig och sen ska jag se om jag kan komma igång med att få ordning på denna bloggen.
puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar