Translate

tisdag 2 september 2014

måndag!

Idag var jag riktigt trött när jag vaknade. Bakade kladdkaka igår för Johannes fyller år imorgon så vi fick ha lite födelsedagsfika inne på jobbet idag. Den blev tyvärr lite torr men ja,man kan ju inte lyckas varje gång ;)

Kollade på 12 years a slave Igår och jag måste nog tyvärr säga att den inte levde upp till mina förväntningar :/ jag hade kanske lite höga förväntningar för alla priser som den fått....men ja helt klart sevärd film men inte riktigt så bra som jag trodde.
Freddan och jag körde ihop oss i min säng idag och kollade på en oväntad vänskap. Haha inte dåligt att ha sett en hel film på franska utan att ens ha stört sig på att man inte fattar vad dem säger. Helt klart en film som är både bra och sevärd!

Nu är det hög tid att sova för imorgon är det jobb igen. 😘 puss på Er 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar