Translate

torsdag 4 september 2014

Lite bättre

Nu måste ni ju ändå hålla med om att jag har blivit lite bättre på att uppdatera. Hoppas att det fortfarande finns några som läser lite då och då.

Så mycket visa ord har det väl inte varit från mig det sista men ja, ibland är jag heller inte alltid så vis ;)

Jobbet flyter på som vanligt, alltid kul med kunderna som kommer in och visar intresse och är trevliga. Nu nät säsongen börjar trappa av lite också så kommer mina arbetsuppgifter att ändras lite så det finns ju även att göra på hösten/vintern.

Annars är det faktiskt inte så mycket som händer i mitt liv. Man har liksom inte så mycket ork kvar efter dagen på jobbet,kan bero på att det redan nu har börjat bli lite mörkare men det är bara att kämpa på.

Puss och kram på er 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar