Translate

torsdag 29 maj 2014

Fortfarande vid lv

Ledsen för otroligt dålig uppdatering sedan jag lämnat Asien. Är i alla fall hemma nu och underbart är ordet för det! Saknat min familj enormt mycket så riktigt roligt att träffa alla igen. 
Tilda, mormor, moster och mamma mötte mig på flygplatsen och Tilda sov med mig första natten. Min lilla plutteskrutta. 
Ja vad har hänt det senaste här nu då?? Jag har mått illa sedan jag kom hem ungefär vilket jag tror är jetlag eller åtminstone hoppas för jag vill inte vara sjuk. 

Min fina bror bjöd mig och Nette på middag och vin på golfkrogen på morsdag :) så supermysigt och trevligt hade vi det. 

Idag har det varit bal för mina fina. Sminkade linnea och mamma gjorde hennes naglar lite snabbt. Så otroligt vacker är du min vän! Och såklart du med min fina lillebror!!  Bilder från balen får komma senare :) 
Puss och kram på Er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar