Translate

onsdag 23 oktober 2013

Framme

Efter en sjukt seg flygtur på elva timmar, där en man sitter och sover brevid mig, tar upp all armstödsplats med sina armar och dessutom har ryck i armarna när han sover gör att man vakna typ en gång i timmen av en armbåge i magen.... 

Förövrigt har resan gått bra :) Annika och hennes dotter Cajsa kom och hämtade mg tillsammans med linnea en annan svensk tjej som är på besök här nere. Cajsa hade gjort en fin välkomst skylt till mig och vill att jag ska sova här hos dem i några nätter. 
Ursäkta snedheten på kortet men är lite för trött för att orka fixa det ;) 

Nu ska jag försöka mig på att göra lite nattläsning i förhoppningen att somna snabbt så att jag kan vakna tidigt imorgon och då hoppa över det så kallade jetlaget ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar