Translate

tisdag 29 oktober 2013

Succé

Idag har damelunchen varit. halv nio började vi laga mat i köket, Mia åkte hemifrån redan halv åtta för att åka upp och sätta degen. Jag tog med barnen till bussen och sen en snabbt dusch innan jag åkte med Gudde till kyrkan. Riktigt skönt att få slipa gå upp för den hemska backen...ska se om jag kan hitta någon bra bild på den, Gudmund sa att den ryktas vara den brantaste backen i Singapore.
Idag gjorde jag banan tarte och vi fixade med all den mat som skulle fram. Det var en riktigt rolig dag men gissa om jag var glad över att jag hade tagit på mig mina riktiga skor, Nike springskor.
Lunchen blev en succé :D det var så otroligt kul att få vara med och få träffa så många olika personer det  var 70 damer där idag. Herrarna som jobbar här stod för underhållningen och det var både ormar och magdansöser ;)

 Ber om ursäkt om det är dålig kvalité på bilderna men tog några med mobilen... 

 Temat var mellan östern så vissa hade gått all-in medan andra kom vanligt finklädda. 

Det är lite svårt att smaka av mat som man egentligen inte vet hur det ska smaka men maten gick ändå hem så det var roligt.


Upptäckte idag att jag har lite muskelömt i min vänstra tumme....kom på att jag skulle öppna burk igår som verkligen inte ville :/ ingen bra ide dagen efte Men men

När barnen kommit hem från skolan var det lite läxor och sen kunde jag och Noah inte bestämma oss för om vi skulle se en film eller bada innan maten, kom fram till att vi skulle se en film men vi hann både och. Första doppet i poolen på Gold Coast. Imorgon ska jag nog simma några längder innan jag ska sätta mig och plugga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar