Translate

onsdag 30 oktober 2013

Storhandling

Idag hade jag sovmorgon :) det var turligt skönt att bara kunna ligga kvar i sängen även om jag hade vaknat ^^
Mia och Gudmund tar hand om barnen på morgonen så det är väldigt skönt :) 

Skulle vara hemma idag tills städerskan kom så jag gick ut efter frukost och simmade några längder i poolen. Så himla skönt med lite motion som är svalkande i denna värmen. 

Såhär ser poolen ut här där vi bor. 
Thyra och Noah har fantasifullt döpt sina sköldpaddor just till Thyra och Noah, dock vet jag inte vem som är vem  ;) 

Väntade på städerskan som inte kom idag -.- men hon kommer imorogn istället så i väntan satte jag på en film (Röjar Ralf) och somnade tills alarmet gick för att jag skulle möta barnen vid bussen.
Var och storhandlade när Mia kom hem från jobbet. När vi kom hem hade Gudde städat kylen så det var riktigt skönt att veta att det bara var massa färskt och nytt. 

Har inte tagit så många kort idag så slänger väl med en på byxdressen som jag fick av familjen när jag kom hit ;) 
Den är helt underbar och jag lever typ i den! 

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som det ligger kläder på golvet darling du håller väl rent i ditt rum!!!? Jättefin byxdress!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det ligger kläder på golvet men är inne i Thyras rum för det är där som spegeln finns ;) men jag plockade undan kläderna innan städerskan kom :) Jag håller rent i mitt rum än sålänge (till och med i mina lådor)

      Radera