Translate

fredag 11 april 2014

11 April

Jag tror att detta kan vara den dagen då jag har flest känningar som fyller år :o så grattis till alla Er och speciellt Nette, Anneli och Anders :)

Idag har vi ätit prata till frukost och sedan shoppat! Köpte den där tröjan till dig idag min bror, den med alla de olika böter sakerna på. Till mig blev det lite smått och gott 

Shoppingrundan började i Kampong Glam med Arab Street och Haji Lane och gick sedan vidare till Bugis Street och sist men absolut inte minst Orchard. 
Svenska skolan klockan fyra och sista gången som jag är med och kunde hjälpa till, nu bär det alltså snart av, bara en vecka och några dagar kvar :) 
Kvällen avslutades på sentosa med glass och en liten ljus och vatten show. 
Ascoolt man beställde vad man ville ha så gjorde de glassen mitt framför ögonen på en!! 
Mums!! 

Imorgon åker Alex och jag till Thailand och de andra åker till Malaysia. Ska bli auperroligt och vi upptäckte också att Malin, Elin, linnea och Emma bor på samma strand (haha) ibland lyckas man ;) 

Uppstigning sex imorgon så nu blir det sängen! Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar