Translate

torsdag 3 april 2014

Hey, I put some new shoes on and suddenly everything'a right!

Invigde mina nya converse idag! Galet vad man känner sig fräsch i nya vita skor! 
Hade en väldigt givande bussresa så tog kort på min nya skor ;) haha! De är ju inte längre nyköpta men de är ju aldrig använde, jag kommer helt klart trivas i dessa till sommaren!! 

Hade massa tid att fundera på saker någon liten tanke om sovställningar kan ni nog få läsa om imorgon! 

Dagen har tillbringats till att börja med vid poolen. Lyssnat på visor inför fredagens lektion för vi ska bekanta oss med svenska visförfattare :) mycket trevligt, har hela dagen har "mitt lilla fejs och jag" på hjärnan och fastnade för hur vacker "jag hade en gång en båt" är. 

Käkat middag i Chinatown med Andreas. Helt plötsligt hade det gått 2,5 h och de började släcka ner så vi gick därifrån. Myclet trevlig kväll och flera skratt :) 

Nu ska jg sova för imorgon ska jag ställa klockan för att skicka iväg Noah och hand kompis ^^ haha rolig värre 😊 puss och kram på Er ❤️

2 kommentarer:

  1. Najs shoes...:)
    Tänkte på svenska visförfattare...måste de vara gamla..?
    Annars skulle du ju kunna ta Melissa Horn (som jag vet att du gillar) eller Lars Winnerbäck...?

    Puss o kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå! :) nej det behöver de nog inte vara vi har valt fyra stycken som de ska få bekanta sig med. Evert Taube, Cornelis, Robban Broberg och Lasse Berghagen. :)
      Hoppas de tycke att det är roligt :)
      Puss puss

      Radera