Translate

söndag 20 april 2014

Näst sista söndagen i Singapore..

Har nog inte riktigt fattat att jg faktiskt ska iväg nu och resa runt och att jag sedan ska åka hem! Det känns liksom så himla overkligt eftersom detta har kommit att bli min vardag och verklighet så känns det så långt borta att man faktiskt är på väg tillbaka till sin verklighet i Sverige. 
Typ som den minen känns det lite när man räknar dagarna...

Jag har iaf haft en riktigt bra påskdag. Började ju med frukosten och allt det jag skrev i förra inlägget, sedan packades det väska till Noah och när Mia och Gudde åkte till jobbet så tog Noah och jag bussen in till Vivo. Vi köpte ficklampa, kortlek, rening till sköldpaddorna och lite snacks. Hade en mysig lunch på Burger King (ja jag vet inte världens nyttigaste) och sedan åkte vi hem för att göra lite läxor.

Jag köpte också ett par nya hörlurar för jag kunde inte hitta mina, gissa nu då vad jag hittade ikväll......jo mina hörlurar! Aja ett par till skadar väl aldrig egentligen. 
Kvällen har spenderats på kyrkan med gudstjänst om påsken, firat in det nya året (kyrkoåret) och ätit riktigt god grillbuffé! Efteråt åkte Mia hem och jag städade i hennes ställe. Kände att mina gamla städerska erfarenheter kom väl till användning. 


Haha hittade en riktigt go bild idag också, asså behöver man ens säga mer ;) 

Godnatt och puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar