Translate

lördag 5 april 2014

Woho reuinion!!

Åh har fått träffa mina fina tjejer äntligen idag!! :) så oroligt roligt att äntligen få se Er igen!! :) saknar nu de där hemma lite till bara för att det är så roligt att träffa alla igen! :) bah! Helt galet taggad inför sommaren här nu! Suttit och pratat över middagen om hur bra det kommer bli så nu är det bara att tuta och köra.

Gick runt lite inne i stan först sedan tog jag med Elin och Malin till Holland Village. Linnea stannade hemna för hon mådde inte så bra men vi hoppas på nya tag imorgon och då kommer dessutom elins kusin inflygandes :) Woho tjejkväll!! 

Malin satt brevid mig så blev ett kort på Elin och vår goda pizza, imorgon är det din tur Malin ;) 

Ja ni hör ju på min text hur galet lycklig och taggad jag är just nu så det kommer kanske att bli lite svårt för mig att somna ;) ska i alla fall försöka här nu. Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar