Translate

måndag 21 april 2014

Jag är miljonär!!

Utanför fönstret eller ja de franska fönstren (det heter väl så va? balkongdörrarna iaf) strilar regnet ner och jag sitter då och inne med min dator och äter påskgodis. Har på morgnen varit inne på Vivo och växlat till mig pengar och när jag kom hem insåg jag att det var sjukt mycket pengar jag fick så ja nu gäller det att hålla i dem och faktiskt godta att dem inte måste ta slut, har nu lite över fem miljoner i indonesiska vilket känns helt galet för HEY I'M A MULTI - MILLIONAIRE!!! nja inte riktigt men ja nästan.

Köpte en kjol och en tröja på Cotton On (bild kommer senare idag) och lite bra att ha saker till resan på Daiso för Guardian hade inte små resebehållare som jag ville ha. Nu ska jag göra klart det jag kan på financial english innan Thyra kommer hem om en timme, för då har jag tänkt att vi ska göra läxa och sedan bara mysa ikväll!

Imorgon bär det av och då ska jag få träffa mina underbara kompisar igen. Det är verkligen helt sjukt att jag ska åka ut och resa nu på riktgt, liksom inte bara en vecka någonstans utan faktiskt nästan fyra veckor.... :O Jag är taggad till tusen och kollar hela tiden upp saker som jag vill göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar