Translate

torsdag 10 april 2014

Holding on letting go

Så eftersom internet la ner igår får jag posta detta idag.
Idag har varit en chill dag(alltså då igår) . Vi började ute vid poolen och drog oss sedan in till Vivo för att shoppa! Haha ja här passar kanske inläggdtiteln in.... Hålla i pengarna släppa dem?! ;)

Köpte massa roligt idag iaf, hade spanat in några saker som jag passade på att köpa nu. 
Två trosor en liten plånbok och en handledsväska samt nytt nagellack från Cotton On, skokräm till mina svarta loafers och shaving gel till mina ben (daiso) och ett fint halsband från Forever 21
Klänning från KissJane, svart långkofta från Underground och sport bh och linne med paljetter från Cotton On. 

På kvällen tog vi oss till Holland village men vilken flopp det blev, fanns inte plats på Crust så vi gick en bit upp där vi fick vänta i minst 30 min på pizzan som dessutom inte ens vr särskilt god... Oxh jag lyckades glömma min mobil och busskort så fick köpa enkel biljett istället och tyvärr så blev det ju då inga kort heller :/ 

Kvällen spenderades inne i rummet med ansiktsmask, nagelmålning och försök till att boka Thailand till helgen. Internet krånglade så mycket  att vi får skjuta upp det till imorgon :( 



Nu ska vi sova för imorgon är det uppstigning. Puss och kram på Er ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar