Translate

onsdag 2 april 2014

Så mycket roligt!

Sitter här med en sån där underbart härlig känsla i hela kroppen. Har så otroligt mycket roligt planerat nu de kommande månaderna. På fredag kommer Malin och Elin och Malin kompis Linnea. På tisdag kommer Alex och den helgen som kommer där ska vi kanske åka till Thailand hon och jag. Sen är det påsk och efter påsk åker jag och möter Malin och Elin och dem, vart de då är någonstans. Då väntar tre nästan fyra veckor av resande runt här i Asien och det ska bli galet roligt. Väl hemma sedan väntar brorsans studentbal, Summerburst, brorsans student (och självklart alla ni andra 95:or som jag känner, speciellt Linnéa ;) ) Sen är jag tillbaka på jobbet, ska bli så roligt att träffa alla grabbarna igen :D
Sedan är det ju en sån fin sommar framför mig. Jag ska spela mycket golf, börja träna, träffa massa folk och sitta på avenyn och dricka vin. Just det sen fyller jag ju 20 år också! osså är det ju midsommar med ordinarie stor fest och firande. Det kommer helt enkelt att bli en helt grym sommar!

Det här är mitt år, mitt liv, min sommar, jag som bestämmer. AWSOME!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar