Translate

tisdag 1 april 2014

Fleamarket!

Idag har varit en lång dag känns det som! Var uppe vid nio och åt frukost, badade lite i poolen och sedan satt thyra och jag och målade lite. Efter lunch hade Noah kommit hem så då åkte vi och farmor och farfar in till stan för att åka turistbuss! En specialare som går både på land och i vatten 😳👍 ascoolt! 
Var dock lite överskattat men träffade ett mycket trevligt amerikanskt par som skulle på kryssning. Hon fick en allergisk reaktion men det gick bra sedan som tur var! 


Fick sätta de andra i en taxi till kyrkan för taxi chauffören ville inte ta fem i bilen så jag fick åka MRT. Det var ganska skönt att få sitta i en timme själv på tåget och inte behöva prata eller lyssna utan bara vara.
Upp på kyrkan var det loppis så jag hittade fyra plagg som jag köpte faktist :) hade sådan tur för spanade in en byxdress och den fanns kvar när jag kom en halvtimme innan det skulle stängas ner. Woho grymt! Ska bara altinera den lite så att den sitter bra men det vet jag att min mormor kan hjälpa mig med när jag kommer hem ;) 
En tunika till min fina mor, ett svart linne, leopard harems byxor, och djurmönstad byxdress. 

Nu ska jag sova! Dka bli så skönt stt sluta ögonen!! Yaaay! Alex skynda dig hit nu jag är shopping sugen!!!  ;) 
Puss och kram på Er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar