Translate

lördag 19 april 2014

Glad påsk!

idag är det påskafton så glad påsk på er allihopa! Hoppas att ni alla äter ägg tills ni storknar och ät massa anton berg mandelägg för mig!! (Absolut favorit!!)

Lite ledsamt att lägga sig och vakna upp ensam i rummet :/ men nu är det ju inte mycket mer än en månad kvar tills jag är hemma.

Sitter idag och pluggar och de andra är på påskfirande i kyrkan med äggjakt. Har också packat klart ryggsäcken till att jag ska åka på tisdag, är lite dagsdisorienterad så trodde det var söndag men det är ju bara lördag, så kanske packade lite i det tidigaste laget men skönt att ha det klart ändå. Nu återstår bara att växla pengar kolla upp visum och säkerhetskopiera datorn, samt plugga på då såklart!! :)

Vet ju inte hur internet kommer att vara när jag är iväg här sedan för min mobil brukar ju vara ganska ostabil men datorn ska ju få åka med så uppdateringen kommer nog inte bli så mycket sämre. Men se det positivt om jag inte uppdaterar varje dag för det betyder ju bara att jag har så himla mycket annat att göra.

Nej tillbaka till pluggandet är det som gäller nu......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar