Translate

torsdag 3 april 2014

Myskväll

Dagen vid poolen (mestadels i dock för det var galet varmt) det har varit 34 grader här idag så den lilla bris som kommit ibland har varit helt underbar att få. Dagens låt blir Trumpets med Jason Derulo bara för att den är så jävla fin i medodin, och speciellt trumpetstycket. Texten är väl inte riktigt lika mycket att lyssna på ;)
Såhär ser det alltsåut här nere. Man går med paraply för att man inte vill bli brun....och där ligger jag i bikini och steker typ ;)


Idag åkte Farmor och Farfar Erling hem så nu är det nästan lite tomt i huset, Gudde är ju iväg så nu är vi bara fyra istället för sju. Vi gick i alla fall och käkade middag på Blooie's roadhouse ikväll tillsammans med familjen Jerkfeldt, mycket mysig middag. Nu på kvällen har jag bara kost mig inne på rummet med tröja, byxor, strumpor, the och choklad. Så himla mysigt och samtidigt skönt att ha en kväll för sig själv på sitt rum. När man väljer det själv är det väldigt skönt. Haft på min musik, chattar och snapchattat med goda vänner så man kan enkelt fördriva en hel natt på detta sätt.
Mums! Det är såhär riktigt bra egentid ser ut!!

Imorgon kommer tjejerna och då är det utgång som gäller så jag ska väl försöka sova så att jag orkar plugga lite innan jag ska möta upp dem. HAHA som om det kommer göras typ ;) men kan ju iaf säga det så att jag ser duktig ut ;)

Suttit och bläddrat igenom en massa bilder och sen känner man bara att ja, du har fan rätt! Skönt att ibland få det vitt på svart (haha tvärtom egentligen men får ju passa in med bilden)

Slut på mina fina visdomsord idag. Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar