Translate

måndag 31 mars 2014

Mando Diao

Åh deras fina musik är underbar när man sitter med jobbiga skituppgifter....det har tagit mig i stort sett hela dagen att få klar min lilla uppgift och företag och Sverige och när jag är klar har jag fem ord för mycket! Skitsamma tänker jag och orkar inte bry mig mer.... 
Skönt att i alla fall kunna säga att jag i stort sett är klar, har en liten fråga som jag ska komplettera men annars är tredje inlämningen klar! Woho! Bara åh börja på nästa ;) 
Nej imorgon ska jag och thyra bada på morgonen pch sedan på eftermiddagen ska vi alla åka duck tour är tanken! En amfibietour genom staden :) ska bli coolt, får inte glömma kameran! 

Nu ska jag sova är helt slut! Inte i kroppen men mitt huvud känns tio gånger tyngre än vad det är... Usch! 
Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar