Translate

söndag 18 maj 2014

250

Helt galet egentligen men detta är faktiskt mitt 250:nde inlägg på bloggen. Hur sjukt är inte det??

Flyget och så har gått bra, det regnade när jag kom till Singapore och fortsatte tills fyra ungefär men det gjorde inte så mycket då jag packade upp och började tvätta lite. 

Såhär vackert ser det ut när man packar upp ryggan. Allting ligger i plastpåsar för att det inte ska bli blött = en riktigt äcklig stank som sprider sig då du öppnar påsen med smutskläderna i.....men men en backpackers life. 

Det känns trist att ha lämnat Malin och Linnea men det var så supermysigt att få träffa min Singapore familj igen och mitt Singapore folk. Känns så konstigt att jag nu på fredag ska behöva säga hejdå till dem alla på riktigt, innan nu var det ju bara för en månad men nu blir det på riktigt på riktigt. Det känns lite overkligt och svårt att greppa samtidigt som jag har börjat längta hem på riktigt nu. Träffa familjen igen och allting :D ska bli så roligt. 

Barnen var väldigt glada över att träffa mig igen och så även Mia och Gudde, så roligt. Så skönt att vara tillbaka på hemmaplan för detta är ju liksom ens trygga bas och center här, mitt hem liksom. 

Nu ska jag sova för att imorgon börja packa ner sådant som jag vet att jag inte kommer att använda innan jag åker och börja strukturera upp lite med vad som kan lagas och vad som behöver slängas och lite så. Mormor ska få hjälpa mig att laga en del trasiga kläder när jag kommer hem, har upptäckt att jag är riktigt grym på att köpa trasiga kläder dock....inte lika roligt men men vad ska man göra.... Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar