Translate

söndag 18 maj 2014

Kvällen

Mina fötter gör fortfarande lika ont.... :( men men det är nog ändå klart värt det. 
Fick köpt massa saker hela 16 saker kom jag hem med efter dagen....några presenter och mycket till mig själv. 

Ikväll har vi varit uppe i hangover part II tornet. Druckit varsin drink, fått svindel, kjolen uppblåst så att hela trosan synts...ja nästan lite you name it ;) 

Inne i en del av marknaden :) 
Detta var gatan som ledde in till marknaden ;) 
Ascool drink, linnea reagerade lite på ägget som var i då hon är allergisk.....att man inte skriver med det i ingredienserna???!!! och jag fick mådde lite dåligt möjligt av apelsinen som ligger i drinken eller på maten tidigare på kvällen illamående hängde me i någon timme iaf :( ... Ja det var en sån kväll där det som kunde gå fel eller kännas jobbigt, gjorde det. Men vi hade det ganska bra ändå! :) 
Dock helt fantastisk utsikt där uppifrån. Bangkok är helt klart en väldigt stor stad. 

Imorgon bitti blir det till att åka till Singapore igen och lämna tjejerna :(  men det är skönt att veta att jag snart är hemma iaf :) 
Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar