Translate

lördag 17 maj 2014

Sorry

ledsen för dålig uppdatering här nu de senaste dagarna men kvällarna har i stort gått åt till plugget.... Har nu lämnat in den sista delen i den sista inlämningen vilket betyder att jag numera är klar!!! WOHO!!!!

Här i BKK har vi shoppat. Första dagen här, igår, gick vi till MBK vilket var mycket längre bort än vad vi trott....köpte mig ett par skor för mina gick sönder och en liten present till en tjej där hemma ;) vi gjorde alla tre en manikyr och en pedikyr. Otroligt skönt för händer och fötter och blev faktiskt sugen att göra riktiga förlängningar eller iaf gel naglar antingen iSingapore  eller tillbaka hemma. 
Såhär blev iaf mina efter igår :) 
Bangkok by night! Haha nej men ja typ så.... Lite längre ner på vår gata ligger det en nattmarknad som har lite fina saker, mest kläder och massa annat skräp men det är ändå lite kul att ta sig dit. 

Första kvällen här var vi på en restaurang som läg mitt i marknaden jag bestämde mig för att prova på en red soda, dricks, tänkte att det skulle vara som hallonsoda......oj vad fel man kan ha! Så sötsliskig dricka har jag aldrig tidigare smakat. Beställde istället in en coca cola för den gick verkligen inte att dricka och så snälla som de var slapp jag betala för den äckliga drickan. Riktigt fint av den tyckte jag den kostade nämligen ungefär lika mycket som maten jag beställde.... 

Nu ska jag sova och sova riktigt gott för jag är klar med plugget!! 
Puss och kram på Er <3 

4 kommentarer:

  1. Vicka bruna händer och fötter!! Avis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack ^^ jag gör mitt bästa för att behålla färgen just nu ^^

      Radera
  2. Lääääääängtar!,,,,,, mamma

    SvaraRadera