Translate

söndag 18 maj 2014

Uppdatering från en flygplats

Hallå allihopa! 
Nu sitter jag på den internationella flygplatsen i Bangkok. Sa imorse hejdå till Malin och Linnea för ja ungefär en vecka blir det väl ;) haha nej men det känns konstigt att vara ensam nu helt plötsligt när vi vart tre hela tiden i tre veckor nästan fyra. Har haft en helt otrolig upplevelse tillsammans med dessa tjejer och alla människor som vi mött på vägen. Tack fina ni! Jag kommer sakna Er tills vi syns hemma i Sverige igen ❤️ Hoppas ni överlever dagen med wierdo 1 och wierdo 2 ;) 
Lite av gårdagens shopping ;) 

Missade visst att skriva om valparna på marknaden igår. De sålde alltså även djur på marknaden. Dessa stackars hundar för det måste jag ändå säga att det var syns om den. De satt typ tio valpar i en liten bur som dessutom hade tak visst buren var i galler men ändå. I den värme som var och där fanns inte något vatten i buren. Man fick inte röra dem och alla valparna gnydde och ylade, jag nästan halvsprang därifrån för tårarna började rinna, det var helt enkelt hur hemskt som helst. Jag får tillägga att alla hundar såg ut att må bra ch de hade mat och så men det påverkade mig otroligt starkt att se dem sitta där, det var galet..... 
Lite längre ner i samma gång sålde man små kaniner, tror att det var dvärgkaniner, som var iklädda klänningar.....asså förlåt men vart finns respekten för djuren? Usch blir typ arg bara jag tänker på det....

Alltså detta internet orkar inte att fel inlägg hamnar över att annat och så vidare.... Hoppas att det blir rätt ordning på dem nu :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar