Translate

torsdag 22 maj 2014

Sista natten i lägenheten

Oj vad detta känns konstigt....har nu packat i stort sett allting, behöver bara Gudmunds hjälp att väga sista väskan sen är jag klar.....hur galet är inte det??  

Har inte riktigt fattat att jag ska åka ännu. Det är bara för overkligt! Men samtidigt var det samma sak när jag åkte hit, fattade det nog aldrig riktigt och sedan var man redan inne i det. 

Imorgon ska jag börja dagen med en manikyr och sedan hem och ta det lugnt, på kvällen ska vi ut och äta middag innan jag blir körd till flyget, känns lite sorgligt att tänka på det.... :( har ännu inte sagt hejdå till alla heller så kanske får gå runt lite imorgon och göra det, får se vad som orkas och hinns. 

Idag har jag varit uppe på kyrkan och suttit och stickat hela förmiddagen. Käkat riktigt god lunch och sagt hejdå till några av de jag träffat under mina månader här. Sorgligt ja fast inte ledsamt. 

Efter skolan åkte vi till Noahs fotbollsträning och jag och Thyra satt och ritade medan han tränade. 
Ett mycket vackert resultat, en hel familj blev det i alla fall. 

Puss och kram på Er snart kommer det blogginlägg från Sverige istället ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar