Translate

lördag 17 maj 2014

Stackars fötter

Asså aj på mina fötter. Dagen har spenderats på Chatuchak marknad och galet asså.....de har allting! Sju timmar spenderade vi totalt på denna marknad vilket har resulterat i många pengar spenderade och fötter som har fått ta lite för mycket stryk. 

Bilder får komma senare när vi har provat allting för man får ju inte prova på plats ^^ 
Haha mitt sista och bästa inköp på marknaden var en plastbag att lägga alla mina påsar i ;) jag har tänkt att den ska agera handbagage imorgon till Singapore så det ska bli bra, sedan kan jag antingen lämna den bakom mig eller vika ihop den så tar den ingen plats. 

Lite bilder ifrån gårdagens utflykt! 
Vi tog färjan på floden för att få se lite av stan
Besökte den stora guldiga liggande Buddha
Fick ha riktigt vackra orkar på oss

Och gjorde ett försök till att vara lite asiatiska, selfie freestyle. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar