Translate

lördag 3 maj 2014

nytt hostel

Sitter nu i sängen på vårt nya hostel och myser lite med nötter och juice. Idag har vi varit ute på Sapi och Manukan. Legat och solat hela dagen och badat och haft det allmänt gött. Dock har vi dessvärre blivit riktigt less på det kinesiska tänket om att de är bättre och går före. Folk som skvätter massa vatten utan att ens bry sig om att det faktiskt finns andra runtomkring, Ja idag har vi verkligen snackat skit emellan oss om dem vi stört oss på.
När vi sedan skulle åka hem från Manukan mådde jag galet dåligt, kändes som att jag skulle svimma, spy och typ skita ner mig samtidigt. Gick typ 15 meter innan jag fick sätta mig ner lite en stund, dricka lite vatten och sedan gå 15 meter till. Som tur var släppte det lite när vi satt i båten på vägen tillbaka till KK.
Fick en smärre chock idag när jag skulle gå ut till duschen för när jag tittar till höger sitter där en liten apa och käkar något gott ur en burk.....det var väl kanske inte vad jag hade förväntat mig att se så skrattande går jag tillbaka till rummet för att berätta ^^

Har ikväll ätit ute för runt 30kr per person ^^ helt galet att det kan vara så billigt trots att vi gick till en riktig restaurang/krogbar.
Imorgon är det tidig uppstigning då taxin hämtar oss här klockan 06,15 och kör oss till bussen som går 07.00

Min telefon fungerar som vanligt inte riktigt som den ska med internet så det kanske kan komma att dröja ett tag innan ni får några bilder från mig :/
Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar