Translate

tisdag 20 maj 2014

Så Wierd

Det känns så overkligt detta, att min tid här snart är slut?! 
Har ju försökt strukturera upp alla mina ägodelar här, känns så konstigt att helt plötsligt ha nästan allting i en resväska igen....jag åker liksom hem till Sverige om bara några dagar 😯 
Har hursom lyckats packa hela min mellanväska full med saker, och börjat med den stora, handbagaget överlåter jag till sist då jag vet hur mycket som återstår.... Måste köpa batterier imorgon också till min bagagevåg, tog slut nu på min lilla backpacker resa :( 

Har haft en riktigt mysig eftermiddag med thyra och sedan en skön kväll med Mia och Noah. Gudde spelade tennis match så han vart inte hemma :/ :) 

Nu dka jag diva och imorgon ska jag träffa Reeka för att käka lunch. Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar