Translate

fredag 28 februari 2014

22

gissa numret.......jo antalet myggbett som jag har på kroppen just nu. Imorgon blir det till att leta upp någon sprej eller sådana dära lappar som man sätter bak på ryggen på kläderna! Tji fick jag för att jag sa att inte blev så farligt myggbiten här, när ska jag lära mig att hålla tyst??? Har iaf smörjt in de mest myggbetna kroppsdelarna med anti-mygga som jag fick av Emelie så inatt kanske jag klarar mig :)

Gick in i dörren idag med så har ett fint litet jack på axeln ;) haha jadå dagen har vart fin men får avreagera mig lite här. Måste också bli bättre på att alltid ta med en kofta vart jag än ska, jag vet ju att jag så himla lätt börjar frysa....har idag suttit inne på Starbucks med gåshud och druckit te, satt med gåshud när vi åt, gåshud på MRT:n och gåshud hela bussresan hem. Skärpning Jossan!

Kom på det nu också att jag ju lovat bild på de senaste inköpen..så imorgon får kanske bli lite bloggdag. Pyssla lite med bilder på det och bilder från zoo. Imorgon är det ju ingen svensk skola för skolan har stängt, (logiskt va?) så då ska barnen och jag fixa lite fredagsmys. På lördag är det den skandinaviska idrottsdagen och då är jag anmäld som fotograf så jag ska kanske klura lite på min kamera vad som tar bäst foton på sportarenan.

Mormor berättade precis att det är golftävling ute på Sentosa här och att en svenska ligger tvåa, så kanske att man ska ta sig en liten utflykt dit. Vi får se hur mycket som orkas med imorgon, har varit ute i tolv timmar idag så kanske att det bara blir en soff potatis dag imorgon ^^

Ett litet smakprov från idag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar