Translate

onsdag 26 februari 2014

Nostalgitripp!

Ja, lite pluggande blev ändå gjort nu under dagen. Jag har väl tre sidor kvar i boken och en liten uppsats att skriva om någon snubbe som jag skulle se en film om. Aldrig hört talas om honom men antar nästan lite att han jobbat inom finans och att det har varit någon slags skandal runt omkring honom för jag ska skriva om "om han lärde sin läxa" Typaktigt......

Sen är det ju bara den andra kursen också...hehe! Har sagt till här hemma nu att jag vill resa där efter påsk så nu ska vi försöka lösa det med logistik och så att allting funkar för både familjen och för mig. Är också sugen på att möta upp killarna i Thailand. Jag ska se om det också kan funka. Det känns liksom lite ensamt här nu...det har ju hela tiden varit folk runtikring som man har kunnat hänga med eller så. Ronja var ju här i början sedan kom Emelie, Linnea och Hampus har ju varit här hela tiden men nu är Linnea iväg innan hon ska hem till Sverige. Filip pluggar och ska resa, Mamma och Pappa var här i två veckor och veckan efter kom grabbarna hit och innan mamma och pappa var ju Ludde här. Det har liksom hela tiden varit något att göra eller någon att möta upp. Jag är nog bara lite extra känslig eftersom det är den tiden på månaden men det blir ju lite så när man väl börjar tänka efter....jag måste nog kasta mig ut lite mer och söka nya kontakter.

Nu ska jag i alla fall ta en liten bit av min mörka choklad, dricka upp mitt te och sedan se en bra film.
Har här tillsammans med barnen sett två avsnitt av Bumbibjörnarna. Hur mycket nostalgi är inte det! Kanske ska se lite Rugrats istället för film, bara för att fortsätta denna nostalgitripp....hmmm...får se vad det blir.


Glömde ju att skriva i måndags att Amanda fyllde 20 år!!! Det är ju helt galet egentligen att vi nu, mina vänner och jag börjar bli 20 + Ibland känner man sig fortfarande som en vilsen 15 åring. 
Hur som helst ett riktigt stort GRATTIS!! till dig Amanda :D Nu är du tillräckligt gammal att gå på systemet och nästan för att komma in på alla klubbar ;)

2 kommentarer:

  1. Fina Amanda grattis!!
    Vem ska du resa med? Älskade dotter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men mamma det har jag ju redan sagt ;) Elin och Malin :)

      Radera