Translate

torsdag 13 februari 2014

Update

Ledsen för det dåliga bloggandet här nu lovade ju dessutom att jag skulle ta ikapp det tappade här idag men det har inte blivit av. Istället har jag tvättat lakan, bäddat säng och pluggat. Har nu nästan gjort klar hela inlämningen till Financial sector första delen. Ska fortsätta imorgon och då ska jag även ta tag i er här på bloggen. Ni ska få massa fina bilder från då mamma och pappa har varit här och massa bilder från Bali (eller nja kanske inte massa men några av de jag tog).

Åt frukost själv idag igen för första gången på över två veckor...det kändes väldigt ensamt :/ men man vänjer sig förhoppningsvis snabbt igen. Måste ju ändå säga att jag har känt mig väldigt produktiv idag och har hunnit med mycket. Men som sagt det känns väldigt tomt när man nu vant sig vid att ha mapa här hos sig <3

När jag kom hem hit till lägenheten så var Mia hemma för rörmokaren var här och fixade läckan som på något konstigt sätt uppstått.... så när barnen kom hem gjorde Noah sig redo för fotbollsträningen och vi tjejer drog in till Vivo för vi skulle hitta lite nya kläder inför Pink Friday som barnen har på skolan imorgon. Jag fick en väldigt fin college klänning/ grymt over-size av Mia när vi var på H&M. Jag tänkte ju så smart när vi gick ut att nej jag klarar mig i mitt linne och min kjol, haha jo visst! frös ju efter en halvtimme iaf...så tänkte betala den själv men blev överröstad i kassan. (Tack så mycket fina Mia)
Jag får väl göra så att jag plockar fram de nya köpen och lägger de så att ni kan få en bild på de senaste tillskotten i garderoben. (om jag kan minnas vilka som ni inte fått se ^^) Förstod på mamma när de var här att den bikini jag köpt här nere inte hade fått komma med här på bloggen iaf. Så kan det gå ibland man orkar inte alltid få med allt heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar