Translate

onsdag 26 februari 2014

Lunch!

Sitter hemma igen efter att ha varit iväg till Vivo för lunch och skulle se om de hade fått in de Converse som jag ska köpa. Det hade dem dock inte men de väntade en shipment någon gång nu i mars så det är väl bara att hålla ut eller åka till en annan Converse butik...se vilket jag orkar ;)

Lunchen blev en härlig Sub uppe på taket med utsikt över Sentosa. Man kan ju helt klart ha det sämre. Jag orkade inte riktigt ta mig till ett bra massageställe men på första våning på Vivo stod några kiropraktorer och gav gratis avläsning av ryggraden, hehe kanske åker dit imorgon om det inte känns bättre. Men det blir ju lite bättre för varje natt så jag tror egentligen att det bara är att vänta ut skiten.

Nu ska jag vara duktig och ta tag lite i mitt plugg. Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar