Translate

måndag 3 februari 2014

282m

Idag vart jag och mamma inne på Vivo för att shoppa lite och pappa stannade hemma vid poolen med Gudde och barna. Fick se en Lion Dance inne på Vivo och shit vilka akrobater och duktiga dansare dem är. Den ena killer (han som var huvudet) satt uppe på den andra killens huvud för att få draken att stå upp. Jag hittade ett par skor som jag har haft i kväll och som jag kommer trivas hur bra som helst i. Till pappa köptes det några tröjor och till freddan blev det någon liten present. Mamma hittade dock ingenting till sig och efter någon timme så dippade både jag och mamma i shoppinghumör så då handlade vi lite lunch och drog oss hemåt. 
En liten solstund på eftermiddagen hanns med innan vi skulle upp till kyrkan på familjegudstjänst och grill. 
Kvällen tillbringades på 1Altitude (282 meter upp i luften) och sedan inne på Arab Street på ett helt grymt bra ställe för massage. Vi tog en timmes fotmassage och de som jobbade på våra fötter visste vad de gjorde. Han som masserade pappa gav mamma en snabb genomgång på axel och armbåge för att hennes massös såg att hon hade tennisarmbågar(problem med armarna). Nu efteråt har mamma känt sig väldigt bra i den armen han körde igenom så hoppas att det håller i sig för då får vi gå tillbaka så att hon kan få en riktig behandling! :D

Nu ska vi ladda krafter inför imorgon, vet inte riktigt vad som ligger i schemat men det löser väl sig under dagen. Godnatt puss och kram på er <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar