Translate

måndag 17 februari 2014

Upp, upp och iväääg


Idag har jag varit med Reeka och Linnea på Trampoline Park långt bort någonstans i staden ;) det tog 40 minuter att ta sig dit med MRT men det var ganska lugnt för jag hade Zlatans bok med mig. Dock resulterade detta i att jag inte längre har några sidor kvar att läsa i boken, men vad gör väl det, alla böcker har ju sina slut. 
Vi hade i alla fall hur kul som helst och hoppade omkring där inne i en timme. Alla tre kände att det ömmade lite i ryggen när vi var klara och shit vad man var svettig, inte ens jag själv ville sitta brevid mig på MRT:n. Haha nej okej riktigt så farligt var det inte (hoppas jag iaf) men smarta lilla jag hade ju inte tänkt på att man kanske skulle ha med sig en extra tröja eller så, ändå tänkte jag på vad jag tog på mig för att det enkelt skulle kunna tvättas efteråt.... 
Äckligaste någonsin. Skulle gå in och kissa, sätter mig såklart och vad ser jag då???jo i ögonvrån ligger det en kackerlacka på rygg och sprattlar med sina ben.....det var ju redan försent för att byta toalettbås så det enda som gällde var ju att hålla koll på den hela tiden så att den inte fick för sig att flyga på mig eller något ännu värre. Ja jag vet min äckelrädsla för dessa insekter är kanske lite överdriven för den skulle väl knappast flyga på mig men ändå!! Så GALET äckligt!!! 

Kvällen spenderades i alla fall väldigt trevligt med att jag och Kjell Werner åkte ut till Holland Village. Vi åt Faijtas på El Patio och efter det varsin glass på Häagen - Dazs. Mycket trevligt avslut på en underbar dag enligt mig. Nu är jag helt galet trött så dags att sova och samla krafter inför det plugg som ska göras imorgon. 

Snart lyfter grabbarna från Landvetter (okej kanske är någon timme kvar) och strax efter det (ta hänsyn till min nu väldigt goda tidsuppfattning ;) ) landar dem här i Singapore. Ska bli galet kul att få träffa lite folk från hemma igen. Ser så mycket fram emot det och ser galet mycket fram emot påsk! 

Puss på er alla <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar