Translate

fredag 21 februari 2014

detta internet alltså......

nu vill det återigen verkligen inte fungera på mobilen och fler saker har börjat krångla....ska bara hålla ut till juni/juli och sen jädrar är det en ny mobil som gäller. En som inte går sönder om man tappar den i marken...fräckt att ha en vattentålig också kanske. Ja tankar snurrar bara jag blir av med min sen så är jag nog nöjd. Inte så att den suger men den är ju heller inte världens bästa.

Får i alla fall inte upp bilderna nu på morgonen för jag ska skriva klart min uppsats innan jag sätter mig och leker med datorn (är tanken). Sen vid fyra är det svenska skolan och sen är det fredagsmyyyys! :D
Så en ny uppdatering med bilder från igår kommer här lite senare idag. Nu ska här skrivas om the Battle of Canada. Puss och kram på er <3

1 kommentar: