Translate

lördag 22 februari 2014

Var det någon som sa Ta-ta-taco??

Mmmm taco till middag idag. Var faktiskt riktigt sugen på det idag. Upptäckte när vi skulle börja laga maten att vi typ inte hade några grönsaker så Gudde fick lite snabbt slänga sig iväg i bilen och köpa lite gott. Och gott blev det, efter maten kollade vi på film alla i soffan. Evigt ung gick på teve...förresten har jag sagt att vi har fått in svenska kanaler i teven???? Massa svenska, norska och danska kanaler. Helt underbart är det! dock känns det som om mer tid kommer att tillbringas där men det är också en trygghet i sig ^^

Idag har det varit full fart. Stina sov över och när jag vaknade i morse vid åtta hade dem redan börjat leka....SUCK! vad ska man göra... klockan elva var i på AMPED trampoline park i Jurong. Helt grymt men shit vad jag har ont i min rygg nu...kände det redan när vi skulle börja hoppa så tog en panodil men den hjälpte inte så värst mycket. Det var bara att bita ihop och hoppa på. Lyckades i alla fall sätta både vanlig framåt volt och handvolt. Men handvolten satte jag bara två gånger för sedan gjorde det för ont i ryggen att hoppa. Det är liksom som om luften går ur en och det liksom trycks ihop, man får liksom vänta ut det och andas igen. Pratade lite med han som verkade vara ägaren, han frågade lite vad jag tyckte och vilken av de två anläggningarna som jag gillade bäst. Tyckte faktiskt att denna var fräschare, kanske inte så konstigt iom att det är nyöppnat men det var liksom bättre här.

Efteråt åkte vi till JCube och åt lunch på Chili's. Jag åt en pulled pork sandwich och herre vad den var god, kanske att det var lite för stark BBQ sås men det var riktigt gott ändå. Och gissa vad.......Precis brevid oss åkte de skridskor! I köpcentrat ligger en isrink. Hur coolt är inte det?? visst det finns väl ingen riktig ishall som man åka till här så som man kan göra i Sverige men ändå, inne i köpcentrumet, det är som om man skulle bygga en tredje våning på kungsmässan och ha restauranger och en isrink på tredje våningen... :O



Kollade på Dum och ännu dummare idag också, så galet rolig film, hade nästan glömt av alla knäppa grejer de har för sig.
Nu ska jag försöka sova, mest för att Noah ligger här inne och han inte kommer att kunna somna förrän jag gör det antagligen....
Skype snart!! mamma, mormor, karin! :D Den som vill! någon av mina tjejer kanske? :D

Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar