Translate

lördag 15 februari 2014

Plugg och åter plugg

Hade en ganska jobbig natt inatt. Det är ju så att hjärnan bearbetar det den inte har hunnit med på dagen och även samlar tankarna som man haft under dagen så det var väl kanske inte så konstigt att jag drömde om just honom. Det var ju trots allt alla hjärtans dag och jag har haft tid att tänka under dagen både på allt som vart jobbigt och på allt som vart bra. Hann skänka massa tankar till min underbara familj hemma i Sverige <3
Vaknade i alla fall tre gånger under natten men värst var vid halv sju för då kunde jag verkligen inte somna om...tankarna bara gick runt och det var jobbigt att inse att drömmen trots allt bara hade varit en dröm. Blev på mycket bättre humör när jag såg att både Amanda och Malin hade skrivit till mig på facebook och önskat mig en fin alla hjärtansdag. Underbara vänner gör lyckan! Jag saknar alla mina fina vänner där hemma enormt mycket. En riktig tjejkväll ska bokas in till sommaren!!! NI KOMMER INTE UNDAN!

Fick efter en och en halv timme somna om igen och sov riktigt länge, vaknade och var helt borta i huvudet så hade nog kanske inte sovit klart enligt min hjärna ;)
Skön start med te och Zlatans bok men nu är det plugghuvudet som ska komma igång. Först en dusch sen jädrar är det plugg mode gäller för resten av dagen, här ska financial kapitlet bli klart och förhoppningsvis en uppsats påbörjas.

 Bild från när MaPa var här och vi hade lite kul med pappas mobil i vattnet ;)

2 kommentarer:

  1. Åh en vattentålig fräckt!! Puss❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, vi hade väldigt kul med den för vi fick inte riktigt alltid till det (som synes ovanför) ;)

      Radera