Translate

onsdag 5 februari 2014

Bali

Nu sitter vi på flyget på väg till Bali. Skriver ju detta fina inlägg kvällen innan så jag vet ju inte exakt hur morgonen har set ut men känner jag oss väl så kommer vi att vara lite småstressade och förmodligen hade vi otur med att få en taxi ut till flygplatsen imorse. Men nu sitter vi skönt uppkrupna i varsitt säte spända inför att komma till Bali och ha en riktigt skön slappe semester. Ska självklart hinnas med lite shopping ;)
Vi kommer ha wi-fi på hotellet men jag kommer nog inte direkt att känna så myclet för att blogga och dessutom kommer inte datorn att vara med och med min osäkra telefon kanske jag inte ens kommer åt det internet som erbjuds. Vårt hotellrum är iaf på 139 m2 så det är större än vårt hus :O hoppas att det är fint. Hörs om några dagar. Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar