Translate

torsdag 20 februari 2014

Internet = bilder

Igår kom ju som sagt killarna ner så här har ni lite bilder från igår kväll och från dagen som gått. 
Berntsson och Henke i Chinatown där vi körde middag och öl första kvällen. 
Först var jag inne och mötte dem i Little India men eftersom jag känner till Chinatown bättre, eller ja trivs där bättre, så var det ju ganska givet att det var dit vi drog för att käka middag. 
Tog lite tjusiga turistbilder också. Det tillhör ju när man är ute och reser ;)
Idag var vi runt i staden lite, först bytte vi hotell till grabbarna och sen var det Marina Bay Sands som gällde. Otrolig utsikt får man från toppen av båten och imorgon är tanken att vi ska upp i 1Altitude för att få se Singapore by night. 
Kvällen tillbringades, efter en skön eftermiddag i kyrkan med OS och bad, ute på Sentosa. Jag hade tänkt att killarna skulle få se Cranedance men det verkade inet som om den skulle visas ikväll...så vi tog oss ut till stranden och drack lite öl istället. 
Bikini bar och bintang vid stranden och båtarna som lyser fint ute till havs, mycket bättre semester än så får du inte ;)
Kvällen avslutades på McDonald's med en cheeseburgare. Nu är jag sjukt trött och ska på möte imorgon bitti och sedan visa killarna någon annan del av Singapore innan jag ska möta barnen och köra lite läxor :D Puss och kram på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar