Translate

lördag 15 februari 2014

you better dance all night, you better make it right - The dirty heads

You better dance all night, you gonna make it right, until we all fall down, we all fall down. (...) Got two choices surf or fly, skate or die (...) I hear music lets dance!

Så skön låt, den har gått om och om igen för att peppa mig igenom plugget. Förmiddagen spenderas med att titta på olika högskoleutbildningar och leta info efter ansökningsdatum och liknande. Hittade ett program i Gävle som jag tyckte lät lite intressant men jag ska kolla vidare. Tog så många olika intressetester bara för att se vilket yrke som skulle kunna passa mig men man får ju så olika svar från test till test och det slutar bara med att man är mer förvirrad i sina tankar än vad man var från början....

Har gjort klart inlämingsdelen i den ena kursen nu återstår endast det som ska göras utanför det som ska lämnas in till läraren och även en liten sammanfattning om varför Grekland sitter i den sits de gör ekonomiskt...YEY! ser fram emot att läsa mig in i finanskrisen igen....inte riktigt men det är bara å bita i det sura äpplet. Ska ta med Noah på fotbollsmatch imorgon men tänker att jag lite fult kanske kan ta med mig min financial bok (för där behöver jag inte ha internet för att kunna plugga) och göra klart de sista delarna så att jag slipper ha det hängande inför nästa inlämning. Vi får se hur det blir Zlatan lockar ju lite mer trots allt.

Skypade med Malin idag! så underbart att få prata av sig lite och få catcha upp på vad som händer i hennes liv. Hoppas att du kryar på dig snart och blir av med förkylningen det är alltid jobbigt att vara hemma för länge <3

Sitter här i rummet med mina pepparmintsdoftande fötter. Helt underbar present som jag fick av Erika i somras, jag älskar den här nere. Det är en fotspray med pepparmint från Body Shop och den är så skön och svalkande att spraya på varma, lite lätt svullna fötter. Plus att den underbara pepparmintsdoften sprider sig gott i rummet när man ska sova. Helt klart en rekommenderad investering från min sida, även för Sveriges instängda vinterfötter.
Peppermint Cooling Foot Spray
Godnatt alla ni fina där hemma! Pussar och kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar