Translate

tisdag 25 februari 2014

AJ!!!

sitter nu på kvällen och kollar på delfinaler i mello. Jag har ju alltid varit svag för killar som kan dansa för SHIT!! vad det är sexigt! sitter och kollar den första nu och Hallå Alvaro Estrella!!! Trippelhot där, Snygg, kan dansa, och inte för många falska toner. Helt klart någon som man kan vila sina ögon på en stund.
Linus Svennings låt var ju helt otroligt bra jag måste säga att jag helt ärligt grät på slutet i låten. Så himla fint skrivet och just när man har bakgrunden och hans egen hälsning kommer på scenen....så fint, så rörande.

Satt ute vid poolen och pluggade förut idag, hade smort in mig med lite banana boat tanning oil och blev på grund av det (tror jag) lita halvt jagad av ett bi. Det hela slutade med att jag tvingades hoppa ner i poolen för att bli av med den, det gjorde lite ont i ryggen, tappade typ ett andetag men sen gick det bra. Fick flytta min handduk för då var biet på den och sen kom den tillbaka till mig, denna gången var jag inte lika beredd så med solglasögon på och med pennan i hand tvingas jag hoppa ner i poolen igen....denna gången inte lika bra för ryggen, tappa andan och kippade efter luft, fick gå in (utan min handduk för där var biets territorium) och lägga mig i sängen ett tag för att få tillbaka luften. Har nu sedan haft lite mer ont än igår men hoppas att min rygg fixar det lite under natten så som den gjorde de två första. Har jag fortfarande ont imorgon så tror jag att jag tar mig en sväng på en massage för att bli av med det. Får se om de kan hjälpa mig eller inte, har fått tipset att hänga från en dörr, bara det att dörrarna här är typ två meter höga och då blir det lite svårt.

haha kanske inte världens tjusigaste bild men det är svårt att inte kisa när det är så ljust ute ^^

Nu ska jag kolla andra delfinalen innan jag ska sova :D pussar och kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar