Translate

måndag 3 mars 2014

Bläh!!

Hahah usch nu kommer ett sånt här jobbigt inlägg igen där jag bara spyr på hur tråkigt det är att sitta och plugga....Känner att de hör sammanfattningarna som jag ska ha med i varje inlämning bara är så tråkiga. Hade vart så mycket skönare att haft färdiga frågor som jag bara skulle svara på om denna finansgrej liksom. Skriver om Nick Leeson och hans snesteg med Baring bank. Det är ju intressant och så men jag är inte så intresserad egentligen, och hur som helst så fattar jag ju inte hur det går till i den branschen, och för att vara ärlig känner jag ingen entusiasm till att sätta mig in i det heller. Ett rum fullt med folk som signalerar saker och skriker i munnarna på varandra....

Idag är Noah hemma sjuk, stackaren har ont i magen. Så jag ser till så att han dricker nu samtidigt som jag sitter och pluggar. Eller ja just nu har jag ju tagit en paus för att jag inte orkade men iaf. När jag är klar med denna sammanfattningen så kan jag lämna in denna kursens andra inlämning, då är det bara att börja på den Brittiska och Amerikanska kursens inlämning :) Hoppas att den är roligare denna gången.
Mamma jag mailar dig sammanfattningen så att du kan kolla hur många ord det är (a) Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar