Translate

tisdag 4 mars 2014

Happy - Pharell Williams

Because I'm happy, Clap along if you feel like a room without a roof, Clap along if you feel like hapiness is the truth, Clap along if you know what happiness is to you!
Så otroligt skönt låt. Kan verkligen inte lyssna på den utan att man blir lite glad och känner för att dansa. Jag ser nog lite ut som en idiot på MRT och buss när denna låten kommer i mina lurar och jag inte kan sitta riktigt stilla. HAHA! vilken syn det måste vara. Men ibland måste man bjuda på sig ;)

Är så glad nu för att min resa har blivit bekräftad, har fått hjälp med boende och hämtning på flygplats och sen har min fina Alexandra bokat sin biljett hit ner! Det ska bli helt underbart att ha henne här en stund :D <3 Har också idag gjort klart en halva av ena inlämningen och lämnat in den så jag känner att jag är på god väg och inte kommer att behöva stressa emot slutet!! Har bara en sån där helt grym dag helt enkelt.

Stackars Noah har dock vart hemma sjuk idag med, men han verkar lite piggare nu och har idag börjat äta ikapp igen så han är helt klart på bättringsvägen. :)

2 kommentarer:

  1. Hälsa Noah Krya på sig!!! från oss kramar

    SvaraRadera
  2. det ska jag göra, han är nog bättre nu för idag är han i skolan :)

    SvaraRadera