Translate

lördag 8 mars 2014

Internationella kvinnodagen

Har haft en underbar lugn morgon! Vaknat, simmat, duschat och ätit frukost samtidigt som jag målat naglarna och lyssnat på spellistan Jag ger dig min morgon. Galet hur bra det känns att ha sådana höra mornar. Vakna tidigt fast det är helg och bara kunna ta det lugnt innan man ska iväg på dagen.  Idag är det ju också internationella kvinnodagen, så heja alla kvinnor och stöd till alla de som har det tufft, jobbigt och rent ut sagt fördjävligt. 

Idag går mitt plan till Thailand! Ska bli helt galet roligt att träffa Berra, Berntsson och Möller igen. Och att få träffa Lillemor och Kurt som jag ska få bo hos första natten :) 
Växlade pengar igår och en man brevid står och säger, Aha Thailand, Oh that's a lot of money.. Have a Nice trip :) 
Haha så Random att en okänd människa gör så här så det var en rolig omväxling :)

Idag ska Cajsa ha kalas så nu ska jag snart dra mig dit. Får se om det blir några inlägg under tiden jag är borta men om inte så hörs vi igen på fredag ;) 
Puss och kram ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar